Segregatory i akcesoria biurowe dla samozatrudnionych

segregatory biurowe

Wielu przedsiębiorczych ludzi koncentruje się przede wszystkim na prowadzeniu interesów. Sprawy formalne spychają na dalszy plan, odwlekają je w czasie. Powoduje to nawarstwianie się bałaganu w papierach, który może zostać surowo ukarany przez Urząd Skarbowy lub inną instytucję. Tymczasem wystarczy zakupić odpowiednie akcesoria biurowe, aby uporządkować tzw. papierologię.

Przede wszystkim segregator na dokumenty

Dobrze od razu zakupić kilka w uniwersalnym formacie A4. Dostępne są całe zestawy. Wielopaki. Różnokolorowe bądź jednobarwne. Najczęściej zawierają 5 lub 10 sztuk. Zamiast z uporem maniaka szukać najtańszej opcji, lepiej postawić na jakość produktu. Szczególnie w przypadku segregatora dźwigniowego. W tańszych modelach no name mechanizmy często ulegają denerwującym awariom. Szybko może się okazać, że należy wyrzucić zepsuty model i zakupić nowy egzemplarz. Trzeba będzie 2 raz zapłacić za to samo. Warto wiedzieć więc, że najbardziej uznani producenci, jeśli chodzi o segregatory biurowe w sklepie Biurwa to:

– Donau,
– Esselte,
– Herlitz,
– Leitz,
– VauPe.

Inne niezbędne artykuły biurowe

Do sprawnej obsługi administracyjnej najmniejszej jednostki biznesowej potrzeba jeszcze kilku użytecznych drobiazgów. Warto nabyć wysokiej jakości flamaster do opisywania etykiet. Oczywiście należy zakupić kilka zestawów foliowych koszulek na dokumenty. Muszą one pasować do posiadanych segregatorów biurowych. Niektórzy wolą wpinać papiery bezpośrednio. Niezbędny będzie więc dla nich dziurkacz. To minimum wystarczy, aby zaprowadzić ład w dokumentacji, a tym samym ustrzec się przed przykrymi konsekwencjami nieporządku.